Кошик
3772 відгуків
Пасхальні товариПереглянути
БУШЕ - Картонна упаковка
Графік роботи
  • Понеділок
    07:3014:00
  • Вівторок
    07:3014:00
  • Середа
    07:3014:00
  • Четвер
    07:3014:00
  • Пʼятниця
    09:0013:00
  • Субота
    Вихідний
  • Неділя
    Вихідний
Контакти
+380 (93) 144-67-06
Viber (пишіть)
БУШЕ
Київ, Україна
bushe.kiev.ua@gmail.com+380931446706
+380 (93) 144-67-06

Про нас

"БУШЕ" / ЧАСТІ ПИТАННЯ / FAQ

    

Скільки триватиме виконання замовлення? Замовлення термінове.

Термін виконання замовлення залежить від способу доставки товару. Відвантаження можливе цього ж дня. Термін відвантаження товару 1 робочий день із дати оформлення замовлення.

(Приклад: Оформили замовлення о 09:00, якщо замовлення термінове - пишіть на Viber, номер Вашого замовлення, Вам підтверджують замовлення і відправляють реквізити (або підтверджуєте післяплату). Так само можна "без дзвінка" - оформляєте замовлення, після цього відправляєте на вайбер (093 144-67-06) - № Вашого замовлення. Головне сплатити або підтвердити "пысляплату" до того, як сформують машину на Пошту (Пнд-Птн)).

Через 5 днів посилка автоматично повертається назад, якщо Ви не встигаєте забрати її в цей період - напишіть нам про це, щоб ми продовжили строк зберігання.

 

 

Де знаходиться самовивіз? Куди можна під'їхати забрати посилку?

На даний момент фірма не має пункту самовивезення.

 

 

Які доступні форми оплати за товар, куплений в інтернет-магазині?

Заплатити за товар, куплений в інтернет-магазині Буше Ви можете післяплатою, на картку або на Розрахунковий рахунок (Якщо Ви зареєстрований ФОП).

 

 

Без Дзвінка! Як оформити замовлення, щоб мені не дзвонили для підтвердження замовлення?

Додаєте в кошик, той товар що є в наявності в потрібній кількості, в коментарі пишіть - "відправте реквізити на вайбер - Ваш телефон" і після цього відправляєте на вайбер (093 144-67-06) - № Вашого замовлення. Такі замовлення обробляються насамперед.
 

 

Що є в наявності?

Ми відображаємо на сайті, що є в наявності в той момент коли Ви переглядаєте сайт. Але потік замовлень великий. Ми постійно обробляємо замовлення та бронюємо товар за клієнтами, тому залишки товару постійно змінюються на сайті та актуальні в момент перегляду.

Умовні позначення. Якщо Ви на сайті бачите:

- "В наявності" - товару більше ніж 50 шт (5уп)

- "Закінчується" - товар закінчується (менше 50 шт - 5 уп)

- "Немає в наявності" - Товар закінчився. (Зробити попереднє замовлення у нас можна від 500 шт одного виду.)

 

 

Коли додається товар? Коли оновлюється асортимент сайту?

Товар додано у нас кожен день з Понеділка по Суботу. У святкові дні, ми підсилюємо виробництво, тому додавання товару відбувається кілька разів в день. Саме актуально наявності саме на сайті.

 

 

Можна забронювати, за собою товар - щоб мене набрали, коли буде в наявності?

Зробити попереднє замовлення у нас поки що не можна менше ніж на 500 одиниць одного виду. Якщо Вам підходить ця кількість - оберіть коробку на сайті, напишіть код товару на Viber.

 

 

Можливе замовлення коробки свого розміру.

Так, ми можемо зробити коробку з Вашими характеристиками.

При попередньому прорахунку від 1.000 шт ми можемо зробити новий розмір коробки потрібно:

- виготовити Штанцформу (від 1500 грн) залежить від розміру і складності виробу.

- вирізати на плоттері виріб, для перевірки конструктиву.

- підготувати матеріал з мінімальними відходами.

Ми компанія виробник упаковки для кондитерів, беремо частину витрат на себе, якщо дана коробка нас цікавить.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner